меню
RU
UA
вибір мови

Інформаційно-консультаційний центр

Інформаційно-консультаційний центр

Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) відповідає за підвищення якості наших послуг і розв'язання складних питань наших клієнтів. ІКЦ обслуговує фізичних та юридичних осіб – населення, підприємців, компанії.

 

Звертатися до ІКЦ варто в разі, коли виникло спірне питання або конфліктна ситуація, яку неможливо розв'язати в центрі обслуговування клієнтів. Консультації та інформація надаються безоплатно.

 

  • Основні функції ІКЦ
    • надання інформації та консультацій клієнтам під час розв'язання різних питань щодо електроспоживання
    • робота з письмовими зверненнями клієнтів – інформаційними запитами, пропозиціями, скаргами
    • розгляд на комісії ІКЦ проєктів відповідей щодо спірних питань між компанією і клієнтами
  • Особистий прийом клієнтів у ІКЦ

    Якщо фахівці центру обслуговування клієнтів не змогли розв'язати питання або клієнт не згоден з рішенням, він може звернутися до фахівців ІКЦ. Приймають клієнтів за попереднім записом за телефоном.

  • Засідання комісії ІКЦ

    За потреби спірні питання між ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля та клієнтами розглядають на комісії ІКЦ. До складу комісії входять керівник ІКЦ, представники територіальних підрозділів НКРЕКП у Донецькій області та інспекції Держенергонагляду.

    Комісія ІКЦ ретельно перевіряє й аналізує факти та приймає конкретні рішення відповідно до вимог нормативно-технічних документів і чинного законодавства України.

Контакти

З 20 березня і до завершення карантину звернутися в ІКЦ можна за допомогою електронної пошти ikc@dtek.com і по телефону +380 (50) 456 09 84